torsdag 17 september 2009

historiskt ögonblick



Jaha nu skapas historia.... jag har skaffat en blogg! Säger man så?
I allafall efter att ha följt min vän åsas blogg ett tag, blev jag faktiskt lite sugen.
Tänkte att det är ett bra sätt att få perspektiv på det man gör och framförallt komma ihåg vad man gör... Jag har ett väldigt bra närminne (oftast) men lite sämre långtidsminne.. om det inte handlar om alla fel joppe gjort som kan gangna mig hahaha. Så en blogg kanske kan vara en hjälp att komma ihåg vad man gjorde för en månad sedan, speciellt känns detta extra viktigt nu när man har fått barn. Rättare sagt det är nog den enda anledningen till att jag skaffar den här bloggen igentligen, vilket är ganska galet för aldrig har jag haft så lite tid att sitta vid datorn som nu.
Mina förhoppningar är att jag något sådär kontenuerligt kommer lägga in lite bilder med tillhörande text, "lite om allt" men antagligen en hel massa om min dotter Emelie. Redan nu kan jag säga att jag är usel på den svenska gramatiken, så stavning och annat kommer vara under all kritik kan man säga, men man kommer nog förstå vad jag menar i allafall!
Jaja vi får väl se hur det här går då...

1 kommentar:

  1. Jippie! Vad roligt att du skaffat blogg :-)
    Ska bli så kul att kolla dina bilder och läsa lite vad du skriver. Skit i grammatiken! Jag är inte heller bra på sånt (hoppade ju av skolan, remember? :-) Särskilt särskrivningar har jag ingen aning om. Ska det vara bindestreck eller inte och sånt...

    Åsa

    SvaraRadera