måndag 22 februari 2010

ajajajajajaj

Ja skulle va duktig och effektiv idag hade ja tänkt... eftersom vi har världens sämst rustade hus för vintern, och det var 24 grader kallt idag så tänkte jag att ja skulle elda lite.. och för att göra det smidigt för mig så tänkte ja att ja baxar på emelie overallen och sätter henne i bilstolen åsså går ja många vändor å hämtar ved så slipper ja springa lite då å då. jo efter fjärde gången pulsande i snön med dessa två tunga grejjorna så tog det stopp, mitt i en rörelse när ja plocka ved så small det till i ryggen...... jäkla skit ja fick ryggskott, jäklar i mig va ont d gör!!! ja ringde till joppe så han fick åka hem från jobbet, ja ringde vid 10 men han kom inte förrens halv 4!!! typiskt att han va tvungen att va uppe på arlanda just idag å jobba men det va ju lite kaos i trafiken så det tog TID!!! men på förmiddan va svärmor här å hjälpte mig sen kom tant lena när hon slutat jobba åhhhh vilken tur man har att det finns snälla människor!! Emelie blev lite ledsen när ja inte kom upp ur soffan å ja typ halvt skrek av smärta men hon har varit så snäll idag mitt lilla geni till barn visste att något inte stod rätt till. jaha får se hur man mår imorgon men troligtvis får joppe va hemma imorn å vabba ;) ja imorgon kommer dom å lägger nytt golv på övervåningen å kaklar om ena väggen i badrummet najs!!

1 kommentar:

  1. Oj =( Låter illa alls roligt.
    Hade jag bott i Gnesta hade jag osso hjälpt dig!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera