onsdag 17 mars 2010

onsdag

Idag har d inte hänt nått speciellt, lilltjejen har varit lite gnällig å klängig så d har varit lite jobbigt. vi har varit en stund i stallet hela familjen idag, emelie passade på att sitta på farissla medans ja mockade det tycker hon e så kul! Joppe e så imponerad av min totto, han sa d att farissla kan röra på sig massor men så fort man sätter emelie på henne står hon blickstilla!! hon e duktig min pålle!! idag ska vi prova med att emelie sover i egen säng, den har vi nu tryckt in mellan väggen å min sida. det har ju då resulterat i att man knappt kommer in i rummet, men vi ska ha d så här sålänge. spännande att se hur d går, tror dock att ja får ta över henne i natt för hon brukar vakna ganska många gånger å då vill hon ligga näsa mot näsa å hålla i mig så vi får se. JJJAAAA ja vet e man bara bestämd så går det, d tar en 3-4 nättermen nu e d ju så att ja e inte bestämd. Vill igentligen inte att hon ska sova i sin säng men av rena säkerhetsskäl så e d nog bäst, tycker d e såå mysigt att sova nära henne skulle kunna göra d tills hon va typ 14! men tiden får utvisa vad som händer! Nu är d snart dax att lägga sig i den enorma halvtomma sängen... ha d bra vi hörs....

1 kommentar:

  1. Jag glömde säga en sak gällande att ha spjälsängen kloss med sin vanliga säng - man knäcker ryggen när man ska lyfta av o ur barnet! Kanske du redan har märkt.
    Det bästa är ju att kunna sätta ner en fot i golvet.

    Kramisar

    SvaraRadera