torsdag 25 mars 2010

shopping



I morgon ska ja åka till södertälje å möta joppe där när han slutar, då ska vi åka å handla lite, kolla i affärer å handla present till min mamma som snart fyller år! Till emelie ska vi handla pyamasar som hon behöver.. snart kommer d in nya kläder på lindex med.. v 14 tror jag.. såg på deras hemsida sååå fina åhh kollade hm åsså å kappahl... lycka den som är miljonär.. ÄLSKAR att köpa kläder till emelie, hon har ju faktiskt den storlek som man "ska" ha.. inte som en annan.... :P appropå d så går d bra på vv. förra veckan en stjärna å denna veckan fick ja ett måttband!!?? för ja gått ner till mitt första delmål... meeeeen det e låånng väg kvar! (speciellt när man moffat i sig 3 våfflor ida med..) hoppas alla får en trevlig helg!


ps.. snart kommer vi!!! ds..

1 kommentar:

  1. Hej alla :-)
    Jag är ledig TRE dagar i Påsk och meningen var kanske att vi skulle åka till Norrköping, meeeeen. Anton har en spelning på Påskdagen, ja han är ju faktiskt (nån sa det till mej för jag visste inte haha) gammal nog att klara sej själv haha, men Lotta har TENTA veckan därpå och måste måste plugga. Jobbar ju heltid mellan skolveckorna så alla lediga dagar hänger jag över skolböcker hm.
    Så vi ses till Påsk vännen, ska bli så kul att få träffa Emelie :-)
    Kram kram

    SvaraRadera