måndag 23 november 2009

Barnkliniken nyköping

Jaha då va vi på barnkliniken i nyköping idag, det började bra för vi kom i tid å biljettautomaten på parkeringen var sönder så man fick stå gratis..(alla sätt att spara pengar på är bra!) Vi tog en vikt å längd hör å häpna denna veckan hade hon gått upp massor å växt med! kommer såklart inte ihåg vad hon vägde å sånt nu men det va bra iaf :) glömde min gröna bok hemma... ja jag vet slarvit men hade lite stressigt hemma innan ja kom iväg! Iaf när diana (läkaren) kom så började hennes telefon pipa, jaha då fick hon rusa iväg på ett akut snitt uuuhh läskigt! men det gick super fort typ 10-15 min bara.. å allt hade gått bra för dom iaf. men för att sammanfatta vad diana sa så tyckte hon att Emelie "såg" bra ut, hon blev impad över hennes styrka å motoriska utveckling.. kul ju! visst hon går upp lite i taget men hon mår ju bra! så jag slipper gå till bvc nu på 14 dagar å sen ska jag till henne igen skönt! Gillar diana hon e bra!


Imorgon kommer sotaren, kul att han kunde ge en precis tid...... mellan 12-16 jaja då vet man att det blir en dag hemma iaf!


Iveckan blir det en tripp till jysk har lite att handla t.ex. en svart stationsklocka som jag bara väntat på att det ska bli halva priset på igen! Hoppas på att träffa de andra mammorna i veckan med! Såg frida idag när hon å kenta va ute å gick... sören hon e så bra på det där med att röra på sig å komma ut.... aja ja e bara lat!
så här såg det ut i sommras, då va man ute lite mer!


1 kommentar:

  1. Hej igen :-)
    Ja du va skönt att Dr tyckte allt var bra :-) Så stressande det där med vikt o kurvor. Som mamma ser man ju att ens lilla guldklimp mår bra, sover o äter o så menar jag.
    Oj vad söt hon är där i vagnen du ;-) Va jätte jättestolta!
    Kram kram

    SvaraRadera