söndag 8 november 2009

längesen sist!

Ja det va en väldan tid sen sist... men här har tiden bara sprungit i väg.. Skit måste köpa en lapptop så man kan knappa lite mer på datorn.. Jag har faktiskt haft datorn avstängd några dagar, här har nämligen varit hantverkare som springit här på övervåningen å grejjat. Haha och paranoid som jag är har ju ja inte vågat ha datorn igång då.. för tänk om dom hackar sig in i den å länsar konton å sånt.... :) Hantverkarna ha varit här och totalt blåst bort vårt badrum, så de två dagar de bilade upp golvet spenderade jag hos svärföräldrarna med både Emelie (såklart) å katten.. Men nu står det en tork å brummar där uppe hoppas det torkar fort! Vi har faktiskt målat klart där uppe, men eftersom här e kaos nu så blir det inga efter bilder än! Nu har vi målat sovrummet med, så det är bara tapetseringen kvar! Jaaa vad har mer hänt, vi har handlat till badrummet, vask med skåp å duschkabin kommer på torsdag! sen har vi valt spegel, vi har fått hem kaklet å joppe ska köpa klinker på måndag! Vi har köpt en dusch alltså blandare å munstycke å sånt.. åhhh det blev en sån som ja ville ha med en stor platta å hantag... haha ja ni får se! Vi har handlat blommor å just d joppe ska handla parkettgolv åsså på måndag åhh så roligt!! Men ja hittar ta mig tusan inga stavar (svarta) till badrummet... var finner man sådana undrar jag??!! Ja nä nu kommer ja inte på mer som vi gjort men lägger upp en massa bilder å skriver lite till dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar