onsdag 18 november 2009

LITEN TJEJ


Här är Emelie för 4 månader sedan idag :)

2 kommentarer:

  1. Hej o godmorgon :-)
    Ja du tänk vad fort det går du! Ja du hör kanske vad jag tänker nu haha. Tääääänk det var inte alls länge sen Andreas jada jada jada :-) Men det är så, plötsligt har det gått massvis av år o man står där med hakan vid knäna o tänker: Vad hände!
    Emelie kommer nog att ändra "rutiner" några ggr till tror jag o det är bara att hänga på där hihi.
    Här rullar det på i vansinnig takt, spec för Anton som man knappast ser vissa dagar. Skola-olika gitarrkurser (han går på 2 privata hm) två band att öva i flera ggr/veckan och sen körkort då, han körde halka i måndags. Men han ler o tycker nog att livet leker o då är jag lycklig.
    Nu ska jag trava till La Akuten
    Tusen kramar till er tre

    SvaraRadera
  2. nä vad tiden går :-(
    jag skulle vilja gå igenom en förlossning till....men är nöjd med 2 barn...hur ska man lösa det? bli surrogatmamma? haha

    SvaraRadera