torsdag 12 november 2009

i´m a lyx hustru yes i am.....

Hej ser ni hur ja skriver i guld färg... känner mig otroligt lyxig idag, skulle lätt platsa med anna anka å co. kartongerna som ni ser på bilderna är delar av vårt badrum, dusch väggar å handfats kommod eller va d nu heter.. åsså kom min hårt arbetande make hem från jobbet med en laptop åhhh dreams come true.... på flaket på bilen hade han även vårt valnöts golv fast det va ju så klart fel, vi fick bronsfärgat å vi skulle ha natur... så han e å byter d i sthlm nu... tradit för honom å behöva åka.. i morgon ska vi hämta vårt svarta klinker golv å kolla på mosaik... åhh livet e härligt... hoppas jag minns denna känsla när vi äter havregrynsgröt varge dag framöver i några månader.... så nu kan ja snart bli en heltids bloggare...haha nä emelie skulle inte gilla d.. men nu måste ja ner i soffan för att hitta några sköna å bra ställningar som man kan ha när ja bloggar med datorn i knäet! hej svejs!



1 kommentar:

  1. Förstår vad du menar. Jag tyckte också det var otroligt lyxigt när vi skulle renovera badrummet. Kände som jag var med i ett av alla inredningsprogrammen på TV! =)

    Snäll man du har! :-)

    SvaraRadera